Co zrobić by własny biznes nabrał tempa?

Posted by in Reklama i marketing

Rozpoczęcie własnego biznesu jest według wielu bardzo kuszącym pomysłem, ale jednocześnie dużym wyzwaniem. Praca na swoim zapewnia niezależność umożliwia rozwinięcie skrzydeł i stymuluje kreatywność, wymagając tym samym wiele wysiłku i zaangażowania. Na początku liczy się pomysł, później wytrwałość, innowacyjne pomysły i… znakomity marketing.

Gdzie się reklamować?

Kolorowe banery na ulicach, wyidealizowany obraz świata w telewizyjnych spotach i kuszący głos pani w radio zachęcającej do kupna nowego kosmetyku – do tego jesteśmy już przyzwyczajeni. Wszechobecnść reklam tego typu doprowadziła do ignorancji potencjalnych klientów. Podczas reklamowej przerwy w trakcie filmu często wychodzimy do kuchni po herbatę, a jadąc autem nie oglądamy się za każdym mijanym bilboardem. Te formy promocji są tak powszechne, że stały się już nudne. Co nowego proponuje biznesowi XXI wiek? Na przykład marketing w mediach społecznościowych.

Jeśli marketing to tylko w mediach społecznościowych

Dziś branża reklamowa przeżywa ogromne zmiany. Zmiany na lepsze. Teraz kampanie marketingowe kieruje się do specyficznego odbiorcy, nie do ogółu społeczeństwa. Specjaliści wyszukują konkretną grupę docelową, badają jej potrzeby i zwracają się bezpośrednio do niej z konkretnymi propozycjami. Takie działanie umożliwia najważniejszy chyba wynalazek ostatnich czasów jakim jest internet. Niemalże wszyscy używają dziś takich portali jak Facebook, Twitter czy Youtube, a marketingowcy potrafią to skutecznie wykorzystać. Kampania przeprowadzana w social media pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców bardzo tanim kosztem. Ludzie sami dzielą się wartościowymi produktami, polecają je sobie. A to napędza sprzedaż firmy.

Marketing w mediach społecznościowych to niezwykle silna broń w rękach marketingowców. Jeśli chcesz by Twój biznes nabrał tempa, przekonaj się sam jak pomocna okaże się promocja w social media.