W dużym formacie

Posted by in Reklama i marketing

Reklamy otaczają nas z każdej strony. Codziennie mijamy tysiące różnych reklam. Począwszy do małych ulotek, które dostajemy do ręki, przez plakaty na tablicach i słupach ogłoszeniowych aż po ogromne billboardy rozwieszone na specjalnie przygotowanych stelażach.

Otwórz oczy

Przyzwyczailiśmy się do obecności zarówno dużych, jak i małych form reklamowych i często nie zwracamy na nie uwagi. Ulotki gubimy w torbach lub od razu wyrzucamy, a plakaty traktujemy jako kolorową plamę, wobec której przechodzimy obojętnie. Mimo tego, że mamy świadomość obecności tak dużej ilości reklam to nawet nie staramy się dostrzegać w nich czegoś więcej. Mało kto zwraca uwagę na zdjęcie, czcionki czy rozmieszczenie elementów na powierzchni reklamowej. Od razy zakładamy, że reklamodawca chce nam sprzedać coś, co pozornie ma spełniać oczekiwania, a w praktyce będzie mało funkcjonalnym gadżetem do zabawy. Ale gdy tylko przystaniemy na chwilę przy reklamie i zaczniemy ją dokładnie czytać i analizować, być może w jednej na sto dostrzeżemy prawdziwą sztukę i duży wkład twórców, którzy stworzyli daną reklamę.

Duże nie musi być drogie

Często też wydaje się, że największe reklamy są domeną bogatych korporacji, a małe firmy – muszą zadowolić się ulotkami i małymi plakatami. Jest to kolejny przykład na potwierdzenie tezy, że pozory mylą. Dzięki rosnącej konkurencji i popularyzacji maszyn drukarskich możliwe są już tanie wydruki wielkoformatowe i nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na reklamę godną potężnego konkurenta. Drukarnia wieloformatowa Trzy Słowa oferuje swoim klientom druk w technologiach: lateksowej, ekosolwentowej oraz solwentowej oraz minimum roczną gwarancję na swoje produkty i usługi. Wszyscy gracze rynkowi wiedzą, że czas to pieniądz, dlatego firma wykonuje zlecenia w 2 – 3 dni robocze, co czyni ich konkurencją dla innych firm zajmujących się tak dużymi projektami. Misją tej łódzkiej firmy jest wysoka jakość , dlatego każdy, kto będzie chciał skorzystać z jej usług może liczyć na indywidualne podejście do zlecenia.

Firmy walczą o klienta i chcą przyciągnąć jego wzrok chociaż na chwilę. Wielu świadomych klientów unika tego kontaktu, wiedząc, że jest to jedynie zabieg marketingowy. Ale w wielu działaniach marketingowym można dostrzec sztukę już na dobre zadomowioną w przestrzeni miejskiej.